Hei
Olen yrittänyt saada kotijakoa ipadin ja koneen välille, mutta en ole siinä onnistunut. Itunes kyllä löytää langattomasti iphonen ja ipadin, mutta kotijako ei pelaa.(eli wi-fi synkronointi pelaa)
Olen kokeillut sen mitä ite osaan tai olen hoksannut kokeilla:
Ilman palomuuria-> thomasonin muuri pois ja f-secure pois
Portin ohjausta, mutta se on vähän epäselvää, kun ei ole selko ohjeita modeemiin?
Use UPnP:tä pois ja päälle. En tiedä tarkoitusta?
Käynnistänyt laitteita ja ohjelmia uudelleen
Kotijako päälle-pois ja salasanan uudelleen syöttöä.
Eilen kävin kylässä ja asensin siellä koneelle itunesin ja kirjauduin omilla id-tunnuksilla ja laitoin kotijaon päälle, niin ei ollut mitään ongelmaa alko pelaamaan juurikin kun aplella on ohjeet. Reititin oli muistaakseni weebee tai sinne päin.
Kertokaahan viisaammat mitä tuolle thomasonille pitää tehdä. Roskiin ei viitsi heittää, kun sitten ei toimi koti-tv
Thomason 789vn ja itunes kotijako
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.