Yhteys on laajakaista-extra 100M/jotain.. Huoneistossa on oma jakamonsa, missä on Jakamo-pistoke. Tietokoneen nettiyhteys toimii loistavasti, kun liitän jakamo-pistokkeesta suoraan koneen verkkokorttiin. Kun liitän Jakamosta Thompsonin WAN-porttiin ja LAN-portista tietokoneeseen, niin eipä enään toimikaan. Ei toimi myöskään koti-tv.
Thompsonissa palaa valot WAN-portissa ja LAN-portissa. Koneella pääsee Thompsonin "sisään", joten tämän välin ilmeisesti pitäis olla kunnossa. Jotenkin Thompson vain ei päästä bittejä kulkemaan WANistä LANiin tai jotain........... On resetoitu ja on soitettu tukeen ja kokeiltu vaikka mitä. On kokeiltu uutta Thompsonia, kun vanhan väitettiin olevan rikki.
Tulee kohta harmaita hiuksia tämän kanssa..
Thompsonin laatikko väliin, niin mikään ei toimi..
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.