Thomson hyytyi
Nyt se sitten kävi meidänkin perheelle näin, että koti-tv ja netti pimeni tämän thomsonin päättettyä alkaan boottaileen loputtomiin itseään.Uhkakuvia täältäkin lukeneena tiesin tämänkin päivän koittavan.Huono homma, että kerkesin myydä jo edellisen modeemin ja tukiaseman niin mikäs tässä kun soneralle soitettuani sanoivat toimittavan uuden thomsonin (jossa menee aikaa n.viikko hyvässä lykyssä ja kas sehän on vappukin ens viikolla joten kerkiääköhän silloinkaan) mahdollisimman pian.Toinen huono homma on,että meillä tv:kään ei näy mitenkään muuten kuin kyseisen koti-tv:n kautta joten ilo on ylimmillään kun vietämme perheen kesken aikaa kotona ilman pauhaavaa nettiä tai tv:tä.Tietenkään mitään hyvitystä ei tälläisestä tule joten kiitoksia thomsonille näistä kuukausista ja olkoon kaksoisveljesi elämä verkossa pitkäikäisempi.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.