Minulla on koti-tv paketti joka on nyt parisen vuotta tominut moitteettomasti kunnes viikko sitten yhtäkkiä internet lopetti toimintansa. Koti-tv:n iptv puoli pelaa kyllä. Vika -ilmoituksen tein jo viikko sitten ja tämän viikon tiistaina sieltä soitettiin ja käskettiin resetoimaan thomssoni ja kokeilemaan toista modeemia. Nämä asiat sitten tehtyäni ja todettuani että ei prkl toimi vieläkään lähetin jonkun vika viestin, juuri niinkuin minua oli ohjeistettu toimimaan. Nyt on jo kulunut kaksi vuorokautta siitäkin eikä mitään soittoa ole kuulunut joten epätoivoisena ajattelin nyt vielä tätäkin kautta kysellä missä vika voisi olla?
Itse olen siis selvittänyt että langaton sekä langallinen verkko toimii ja resetoinit thomssonin ja kaikki muut noitakonstit.
Ottaessani purkkiin yhteyden huomasin broadband connections kohdassa seuraavaa
Physical Connectivity OK
DSL Connection
View more...
Uptime: 0 days, 0:50:51
Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 1.023 / 24.401
Data Transferred (Sent/Received) [MB/MB]: 12,28 / 21,25
Internet Connection OK
IPTV
View more...
Type: IPoE
Uptime: 1 day, 0:15:04
IP Address: 80.221.187.141
Data Transferred (Sent/Received) [MB/MB]: 1,10 / 3,84
Internet Connection Error
VoIP
View more...
Link Status: Contacting DHCP server...
Type: IPoE
Internet Connection Error
Internet
View more...
Link Status: Contacting DHCP server...
Type: IPoE
sekä internet connections välilehdeltä kävi ilmi että tcp/ip puolella on pelkkiä viivoja ip-osoitteden sijasta.
Osaisittekohan auttaa
Thomson ja ongelma internet yhteydessä
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.