Löysin täältä seuraavanlaisen teksitn.
"Kun laajakaistaliittymäsi Koti TV muuttuu käyttämään multicast-lähetystä, ei Koti TV toimi enää nykyisellä ADSL-modeemillasi. Jotta Koti TV toimii, on Soneran toimittama Thomson oltava ADSL-modeemina ja Motorola IPTV-digiboksi kytkettynä yhteen sen neljästä LAN-liittimestä"
Tänään vikapalvelusta soitettiin ja kerrottin että nyt on multicast ja thomsonin pitäis toimia. Thomson toimii ja hyvin toimii. Mutta sitä ihmettelen että miksi zyxelin kautta näkyy myös tuo koti-tv? Lainaukseeni viitaten en oikein tuota vastausta ymmärrä. (tuon lainauksen kirjoittaja taisi olla Tapio)
Toisena asiana kysynkin, miksi tuo reitittimen tv valo ei vilku kun koti-tv on päällä? Eikös se ilmoita sen toiminnasta.
Ja kolmas. Mitkä on "reset" napin alapuolella olevat 2 nappia?
Toinen samasta aiheesta
viewtopic.php?f=104&t=6228
Thomson + koti-tv + multicast?????
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.