Skip to main content

Thomson linjalle ja nyt ei tallennukset näy

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Sain paketin jossa oli Thomson palvelureititin ja ohjeet. Sain myös viestin ottaa laite käyttöön. Niin teinkin. Muuten kaikki näytti menevän ihan ok, mutta kun aloin katsomaan verkosta tallennetta, laite ilmoittaa ongelmasta tallenteessa ja sen jälkeen kanavasta () jota ei ole, eikä tallennetta pysty katsomaan ollenkaan. Ei tämänpäiväisiä, eikä vanhempia. Mä ole resetoinut kutakuinkin kaiken mahdollisen, pariinkin kertaan kaikelta varalta, mutta eipä vaan tunnu auttavan. Remove software, factory reset koneet käyntiin toivotussa järjestyksessä... ja taas resetointeja. Odotinkin että jotain muuttuisi uuden systeemin myötä, mutta ihan tällaista en kuitenkaan odottanut.

Tallennusten tehokäyttäjä

3 kommenttia

  • December 4, 2012
Hei Jkekkonen,

Vieläkö ongelma jatkuu. Olitko kokeillut resetoida Thomson palvelureitittimen?

Thomsonin resetointi tapahtuu seuraavasti:
1. Paina reset painiketta 30 sekuntia pohjassa.
2. Sammuta laite ja kytke takaisin päälle.

Odota tämän jälkeen että nettiyhteys jälleen muodostuu ja käytä sitten Motorola digiboxista virtajohtoa pois.

Varmistathan myös että olet kytkenyt digiboxin Thomsonin keltaisiin portteihin suoraan kaapelilla kiinni. Välissä ei pitäisi olla muita laitteita käytössä.

Jos ongelma jatkuu, olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

  • December 4, 2012
Näytti auttavan että nukkui yön yli. Tänään sitten tallennuksetkin pelitti. Eilen yritin kyllä resetoida ja vaikka mitä, muuta eipä auttanut. Nukuttiin yö ja siinä se. Lepo siis lääke tohonkin vaivaan, vaikka vekottimista onkin kyse.

  • December 5, 2012
Hei Jkekkonen,

Mukava kuulla että ongelma poistuikin. Mukavia hetkiä tallenteiden parissa.