Laiteen online valo ei suostu pysymään päällä, vaan alkaa vilkuttamaan "ds" ja "us" kohtia. Verkossa vika?
En ole myöskään jostain syystä saannut tunnuksia tai salasanaa liittymälle.
Sivu 1 / 1
Onko käytössäsi Kaapeli-TV -verkon kautta toimiva Sonera Laajakaista Extra Kaapeli -yhteys? Jos käytössäsi on tämä yhteystyyppi, kannattaa käydä läpi ensin Ohjeet ja vinkit sivullamme olevan kaapeliyhteyden ongelmatilanne -ohjeen toimenpiteet.
Jos ongelma ei ratkea kannattaa olla ongelmasta tehdä vikailmoitus vikapalveluumme 0206 90101 (mpm/pvm), jolloin yhteyden toiminta tarkistetaan verkkomme puolelta.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Jos ongelma ei ratkea kannattaa olla ongelmasta tehdä vikailmoitus vikapalveluumme 0206 90101 (mpm/pvm), jolloin yhteyden toiminta tarkistetaan verkkomme puolelta.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.