Skip to main content

thomson modeemi ei toimi?

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 4 katselukertaa

ethernet kaapeli digiboksista thomsoniin eikä digiboksi toimi, suoraan telewellin modeemiiin lähtee lataa ja jumittaa 34% kohalla hetken ja rupee lataa taas alusta.
apuva?

1 kommentti

  • June 16, 2011
Tee digiboksin resetointi ja resetoi Thomson. Kun Thomson saa yhteyden nettiin (broadband valo palaa), laita virrat digiboksiin...