Thomson tg 789n siltaavaksi
Sain yllättäen Thomson 789n härpäkkeen kotiin ja korvasinkin ohjeiden mukaan pari kuukautta vanhan VDSL/WLAN modeemin sillä. Kaikki toimii oikein hienosti muuten, mutta entinen VDSL laite oli mahdollista laittaa siltaavaan moodiin ja toteuttaa langaton yhteys helposti koti-tv:lle. Thomsonin laitteessa ei kuitenkaan näytä olevan WDS-tuettuna. Onko tämä operaattorin konfiguraatio ja vai Thomsonin modeemin puute? Jos kyseessä on operaattorin konfiguraatio, olisiko sitä mahdollista muuttaa, jotta voin käyttää koti-tv:tä langattomasti kuten ennen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.