Sain laajakaista tv :hen uuden modeemin ja myös minulla on ongelma että modeemi käynnistelee itseään ja olin yhteydessä teidän tekniseen tukeen ja minulle ilmoitettiin että modeemiin on tulossa päivitys 2viikon sisällä( ongelma oli tiedossa) ja tästä on kulunut jo 3 viikkoa ja ongelmat jatkuvat.olisi kiva tietää,että milloin sitä apua saadaan.elokuvia ei viitsi vuokrata (sonera play) kun kuva pysähtelee ja tietokoneella on ikävä toimia.jos päivitys on tullut olisiko mahdollista saada linkki mistä sen löytää,kun en tiedä tarkkaan mistä hakea. T:Timo Martin
Sivu 1 / 1
Tiedossamme on, että Thompson TG784 Laajakaista TV -laitteilla on havaittu tällaista häiriötä, jossa laite voi tippua linjalta ja uudelleen käynnistyä.
Ongelmaan on tulossa verkon yli jaettava automaattinen päivitys. Tiedossamme ei tällä hetkellä ole päivityksen tarkkaa ajankohtaa, mutta ilmoitamme asiasta myös tähän ketjuun, kun asiaan tulee lisätietoa.
Jos kyseinen laite on toimitettu korvaamaan aiemmin käytössä ollutta Laajakaista TV -laitetta, voi ongelman selvityksen ajan käyttää vanhaa laitetta, jos se on vielä tallessa. Vanhoilla laitteilla videovuokraus ei kuitenkaan toimi.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Ongelmaan on tulossa verkon yli jaettava automaattinen päivitys. Tiedossamme ei tällä hetkellä ole päivityksen tarkkaa ajankohtaa, mutta ilmoitamme asiasta myös tähän ketjuun, kun asiaan tulee lisätietoa.
Jos kyseinen laite on toimitettu korvaamaan aiemmin käytössä ollutta Laajakaista TV -laitetta, voi ongelman selvityksen ajan käyttää vanhaa laitetta, jos se on vielä tallessa. Vanhoilla laitteilla videovuokraus ei kuitenkaan toimi.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Kyseisille Thompson TG784 -laitteille on aloitettu automaattiset verkon kautta tapahtuvat päivitykset, liittyen aiemmin tässä ketjussa mainittuun häiriöön.
Päivitykset tapahtuvat yöaikaan, joten laite kannattaa pitää tänä aikana päällä ja verkkoon kytkettynä. Laitteeseen kytkettyä tietokonetta, televisiota tai digiboksia ei tarvitse jättää päälle.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Päivitykset tapahtuvat yöaikaan, joten laite kannattaa pitää tänä aikana päällä ja verkkoon kytkettynä. Laitteeseen kytkettyä tietokonetta, televisiota tai digiboksia ei tarvitse jättää päälle.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.