Mikä on kun boksi katkaisee yhteyden tasaisen varmasti noin 5 minuutin välein ja mikään muu ei tunnu auttavan kuin boksin boottaus? Pitäis olla viimeisin firmware päivitys...eikä noin niinku ulkoisesti ole mitään vialla, mutta minkäs teet
Edellisellä boksilla(Zyxel660 jotain) ei ole ollut mitään ongelmia missään vaiheessa ja on käytössä tälläkin hetkellä, kun menee hermot tämän Thomsonin kans. On meinaan aika turhaa maksaa tota koti-TV:tä jos sitä ei edes pysty katsoon
Sivu 1 / 1
Hieman kyllä vaikuttaa siltä että palvelureitittimesi on vialla. Sinun kannattaa ottaa yhteyttä vikapalveluumme laitteen vaihtamiseksi. Tällä hetkellä jaamme adsl-extroissa reitittimenä mallia Thomson ST780, jollaisen todennäköisesti tulet saamaan tilalle.
Vikapalveluumme saat yhteyden joko Omien sivujen lomakkeella tai soittamalla numeroon 0206 90101.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vikapalveluumme saat yhteyden joko Omien sivujen lomakkeella tai soittamalla numeroon 0206 90101.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.