Hei!
Luin muualta että kotipalveluni pätkii siksi koska modeemiasetukset ovat väärin tms. DSL yhteys tyyppi näkyy olevan G.992.3 annex A eikä laajakaista extran M.
Miten tämän voi vaihtaa?
Pääsin modeemiin sisälle administratorina mutta en pysty vaihtamaan kyseistä kohtaa. Mitä teen, netti toimii nopeus testinkin mukaan vain 1 M nopeudella vaikka 10 M pitäisi olla..
Täytyykö minun kirjautua joillakin toisilla tunnuksilla? koitin kaikkia mutta mikään ei toiminut.
Thomson TG784 Asetusten muuttaminen??
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.