Skip to main content

Thomson TG784 ongelma

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 1 katselukerta

Elikkiä mulla on seuraavalinen ongelma en pysty suoraan yhdistämään nettiin tällä modeemillä. Johdot tulee koneen verkkokortista modeemiin ja modemista menee kaapeli puhelin verkkoon mutta ei pala valo internet kohdassa, ja sitten kun vaihden verkokortisa tulevan johdon Ethernet-portista WAN-portti niin tohon internet valoo syttyy mutta on punainen missä.

2 kommenttia

  • March 1, 2011
Tietokoneen verkkokortti kytketään yhteen Thomsonin LAN-liittimistä (keltaiset liittimet). WAN-liitintä käytetään vain silloin, kun laite toimii ethernet-reitittimenä. ADSL-yhteys tulee harmaan liittimen kautta eli se kytketään puhelinpistokkeeseen.

Liittymääsi on tulossa muutos Koti TV:n toiminnan osalta. Muutos valmistuu maanantaina 7.3.2011 ja siihen asti voit käyttää samaa ADSL-modeemia kuin tähänkin asti. Koti TV:n pitäisi toimi Thomson-palvelureitittimen kautta viimeistään tiistaina 8.3.

  • March 2, 2011
Tapio kirjoitti:
Tietokoneen verkkokortti kytketään yhteen Thomsonin LAN-liittimistä (keltaiset liittimet). WAN-liitintä käytetään vain silloin, kun laite toimii ethernet-reitittimenä. ADSL-yhteys tulee harmaan liittimen kautta eli se kytketään puhelinpistokkeeseen.

Liittymääsi on tulossa muutos Koti TV:n toiminnan osalta. Muutos valmistuu maanantaina 7.3.2011 ja siihen asti voit käyttää samaa ADSL-modeemia kuin tähänkin asti. Koti TV:n pitäisi toimi Thomson-palvelureitittimen kautta viimeistään tiistaina 8.3.


Just noi myöskin koitin mutta ei toiminut nyt kun kokeilin uudestaan toimii.