Moi
Minulla on ollut koti-tv paketti kolmisen vuotta ja vaikka käytössä on 100Mb kuitukaista, tuntuu että, reititin ei pysy enään perässä. Vaihdatteko te tuon vanhan mallin uuteen malliin, jota toimitatte uusille asiakkaille ? Netti on tosi tahmea. Laitteita on reitittimen perässä paljon, langattomasti ja kaapelilla
Sivu 1 / 1
Hei mato,
Tietojemme perustella sinulla pitäisi olla Thomson TG789. Onko sinulla kuitenkin tuo TG784 malli käytössä?
Tietojemme perustella sinulla pitäisi olla Thomson TG789. Onko sinulla kuitenkin tuo TG784 malli käytössä?
Marko- kirjoitti: Hei mato,
Tietojemme perustella sinulla pitäisi olla Thomson TG789. Onko sinulla kuitenkin tuo TG784 malli käytössä?
Se muuten onkin tuo tg789, sori. Kumpi purkki nyt on sitten parempi, 784 vai 789. Nopeustestin mukaan pääsen n.29Mb nopeuteen. Vasteajat pyörii 20-30 ms välillä. Vaimennus on 30-35 dB ?
WLAN on suojattu normaalisti ja tyhjensin läppärinkin ja asensin käyttiksen uudestaan, joten koneessa ei voi olla tahmeutta. IPTV:n kuva pätkii säännöllisesti ja tallennukset on usein muuta kuin pitäisi. Ei varmaan liity tähän asiaan. En ole asiantuntija. Löytyykö lääkettä vai kannattaako tuo purkki vaihtaa uuteen. Käsittääkseni teillä on joku oma ohjelmisto siinä, eli itse en voi uutta hankkia ?
-Tommi
Hei mato,
TG784 on vanhempaa mallia. Eli tuo TG789 on noista se uudempi versio.
Olitko testannut tuota yhteysnopeutta kaapelilla vai langattomasti? Langattomasti yhteyden nopeus voi kärsiä esim. ulkoisten häiriöiden takia. Joskus langattoman verkon nopeus voi parantua vaihtamalla langattoman verkon kanavaa.
IPTV:n kuvan pätkiminen voi kyllä viitata ongelmiin yhteydessä. Onko tuota pätkimistä ollut pitkään? Esiintyykö sitä livekanavilla, tallenteissa vai molemmissa?
Viihdepalvelun yhteydessä tuemme ainoastaan tuota toimittamaamme palvelureititintä. Netti toimii toisillakin, mutta Viihteen toimivuutta emme pysty takaamaan toisilla laitteilla.
Oliko sinulla nyt tuo TG789 malli kytkettynä, niin voimme tarkistella että siinä on varmasti uusin ohjelmisto asennettuna. Päivitämme sen tarvittaessa.
Tallennenteiden sisältöön liittyvä ongelma on erillinen. Oletko tehnyt etätallennusoppaan kanssa tallennuksia ja sieltä onkin tullut jokin toinen ohjelma kokonaan? Tällainen ongelma meillä on kyllä selvityksessä. Jos sinulle on käynyt näin niin voisitko kertoa miltä kanavilta kyseisiä tallennuksia olet tehnyt, minä päivänä ohjelman piti tulla ja mikä ohjelma oli kyseessä.
TG784 on vanhempaa mallia. Eli tuo TG789 on noista se uudempi versio.
Olitko testannut tuota yhteysnopeutta kaapelilla vai langattomasti? Langattomasti yhteyden nopeus voi kärsiä esim. ulkoisten häiriöiden takia. Joskus langattoman verkon nopeus voi parantua vaihtamalla langattoman verkon kanavaa.
IPTV:n kuvan pätkiminen voi kyllä viitata ongelmiin yhteydessä. Onko tuota pätkimistä ollut pitkään? Esiintyykö sitä livekanavilla, tallenteissa vai molemmissa?
Viihdepalvelun yhteydessä tuemme ainoastaan tuota toimittamaamme palvelureititintä. Netti toimii toisillakin, mutta Viihteen toimivuutta emme pysty takaamaan toisilla laitteilla.
Oliko sinulla nyt tuo TG789 malli kytkettynä, niin voimme tarkistella että siinä on varmasti uusin ohjelmisto asennettuna. Päivitämme sen tarvittaessa.
Tallennenteiden sisältöön liittyvä ongelma on erillinen. Oletko tehnyt etätallennusoppaan kanssa tallennuksia ja sieltä onkin tullut jokin toinen ohjelma kokonaan? Tällainen ongelma meillä on kyllä selvityksessä. Jos sinulle on käynyt näin niin voisitko kertoa miltä kanavilta kyseisiä tallennuksia olet tehnyt, minä päivänä ohjelman piti tulla ja mikä ohjelma oli kyseessä.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.