Sain äsken uuden modeemin. Muuten toimii, mutta internet valo ei syty eikä verkkoon pääse. Vanha modeemi toimii moitteetta. Asiakaspalvelu sanoi ettei osaa auttaa, pyysi soittamaan tekniseen tukeen. Siellä puhelin automaatin kanssa jonka vastausvaihtoehdoista ei edes löytynyt oikeata vaihtoehtoa ongelmalle.
Miten saan yhteyden toimimaan Thomson TG789 modeemilla tai ihmisen langan päähän?
edit: typot
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.