Eli on tuo soneran kotiTV paketti ja 24/1 pitäs olla netti. Modeemina tuli Thomson TG789, ei tullu mitään ohjekirjasta modeemin mukana (ihmetyttää vähän, koska täällä neuvotaan porukkaa lukmaan sieltä tietoa, voiko sen jostain saada/printata?).
No ongelma on siinä että netti toimii vain 8/1 nopeudella. Menen modeemin asetuksiin ja siellä on DSL Type:ITU-T G.992.5, eli miten tuota muuttamaan oikeaksi? Pitäisi siis saada ADSL2+ Annex A, mutta kun en löydä miten tuota pystyisi muuttamaan, eikä näköjään tee sitä automaattisesti.
Thomson TG789:llä ADLS2+ ongelmaa
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.