Skip to main content

Thomson tg789 ongelma

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Moro!

Olis tälläinen ongelma kyseisen modeemin kanssa.
Edellisessä kämpässä toimi moitteettomasti (kämpässä oli normi "kolmen piikin" puhelinpistoke), mutta nyt uudessa kämpässä kyseistä pistoketta ei ole vaan sen sijaan on kaksi rj45 piuhan menevää pistoketta.

Miten modeemi tulee kytkeä tälläisessa tilanteessa? dsl paikka mikä modeemista löytyy on rj11.
Voiko tuohon rj45 pistokkeeseen laittaa rj11 piuhaa?

Kiitos!

1 kommentti

  • April 13, 2012
Hei JukkaL

RJ11 liittimen voi kytkeä RJ45 paikkaan vaikka liitin onkin kapeampi. Ja DSL yhteydessä tuota RJ11 johtoa tuleekin käyttää.