Moro!
Olis tälläinen ongelma kyseisen modeemin kanssa.
Edellisessä kämpässä toimi moitteettomasti (kämpässä oli normi "kolmen piikin" puhelinpistoke), mutta nyt uudessa kämpässä kyseistä pistoketta ei ole vaan sen sijaan on kaksi rj45 piuhan menevää pistoketta.
Miten modeemi tulee kytkeä tälläisessa tilanteessa? dsl paikka mikä modeemista löytyy on rj11.
Voiko tuohon rj45 pistokkeeseen laittaa rj11 piuhaa?
Kiitos!
Thomson tg789 ongelma
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.