Morot. Muutin uuteen asuntoon ja taloyhtiössä on tuo VDSL2- modeemi. Tilasin tuotteen maanantaina ja se saapui keskiviikkona paikalle. Osaisiko joku kertoa mikä menee pieleen.
1. Laite seinään (virtapiuha ja RJ11/RJ45 kaapeli puhelinpistorasiasta thomsoniin)
2. Ethernet kaapeli kiinnin tietokoneeseen
3. Thomsoniin virta päälle
Tässä vaiheessa oletin jo saavani internetin toimimaan. Thomson näyttää vihreää valoa broadbandin kohdalla, mutta internetin kohdalla palaa punainen valo. Ideoita?
koitin modeemin sivuilta 192.168... katsella asetuksia, mutta en löytänyt ratkaisua. Koitin kuitenkin ethernet kaapelilla suoraan soneraTV:een, jonka sain toimimaan. Modeemin sivuilta testiä tehdessä huomasin että IPTV ok mutta Internet ei toimi....
Restartattu on useasti, kaapeleita vaihdeltu, koneita vaihdeltu, kokeilijaa vaihdeltu.. mikään ei auta. Modeemia ei ole vaihdettu enkä vaihda kun ei noita VDSL2- modeemeja niin vaan vaatekaapista löydy. Koneelta sain myös Wlan yhteyden koneeseen mutta se internet puuttui edelleen..
Kiitos jo etukäteen
Thomson TG789 VDSL2-modeemi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.