En voisi sanoa että olisin tyytyväinen soneran nettii tällä hetkellä. Minulla on soneran 100mb netti yhteys käytössä, asdl modeemissa Thomson Gateway TG789nv. Noin viime marraskuun lopulla, minulta lähti netti yhteys, koska olitte sekottaneet minun ja kämppikseni laskutuksen, jonkun toisen maksamattomaan laskuun. Odotin innolla noin 2 vk ettänetti tulisi takaisin. Viikot vierivät ja tuli pyhät, jolloin oli edes turha kuvitella että nettini eteen tehtäisiin mitään. 31. joulukuuta sain nettini takaisin, mutta se lähti taas pois 2 päivän kuluttua tietämättömästä syystä, jolloin kämppikseni joutui taas tulla ilmoittamaan konttoriinne asiasta. Nyt vihdoin kun olemme saaneet takaisin nettimme, se ei jostain syystä toimi yhtä hyvin kuin ennen. Olen katsonut speed testistä (speedtest.net) minun pingini, se on siellä 40-52. Jostain syystä kun yritän pelata esim. counter-strike: sourcea, league of legendsiä minun pingini hyppii 60-170. Olen koittanut myös kaverini koneella täällä meillä, ja sama tulos. Koneestani se ei tietääkseni siis voi olla kiinni. Itse asun Turun seudulla, lähellä keskustaa. Osaisitteko vastata mistä tämä johtuu/ milloin saan vanhan hyvän nettini takaisin ( ping 30-40 m/s). Olisin jo vaihtanut ISP:tä mutta talonyhtiössämme on ainoastaa ainoana kiinteänä yhteytenä mahdollinen soneran kiinteä yhteys.
Apua kiitos
Sivu 1 / 1
Hei Japsoni,
Lisäisitko asiakasnumeron tai liittymänumeron tietoihisi, niin voimme tarkistella asiaa. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero. Jos lisäät liittymänumeron, niin lisää se ilman "-" merkkiä, muodossa 346123456.
Lisäisitko asiakasnumeron tai liittymänumeron tietoihisi, niin voimme tarkistella asiaa. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero. Jos lisäät liittymänumeron, niin lisää se ilman "-" merkkiä, muodossa 346123456.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.