Skip to main content

Thomson TG789vn

  • December 11, 2014
  • 6 kommenttia
  • 5 katselukertaa

En millään saa minun portteja auki kyseisessä modeemissa vaikka kuink yritän,yritän tässä laitta pojalleni oman minecraft servun mut ei pelitä.. ite voin kyllä joinaa siihen mut muut ei pääse ja kun tarkastan onko port 25565 auki niin ei ole vaikka lisäsin sen sinne game application juttuun.. vanhalla modeemilla ei ollu mitään ongelmia saada toimimaan mun nyt ei vaan onnistu.. Jos joku tietää mikä vois olla ongelma ja miten saada toimimaan niin kertokaa kiitos..

6 kommenttia

  • February 20, 2012
Miksi tuossa kyseisessä modeemissa ei voi avata mitään portteja, olen tehnyt portforwardit ja kaikki täysin oikein mutta kaikki testit näyttää kyseisille porteille Blocked or filtered. Asun sadon kerrostalossa ja dsl piuha tulee puhelinpistokkeesta. Yhteyden nopeus on 24-100 megaa, mikä olisi hyvä/yhteensopiva modeemi (ILMAN SONERAN FIRMWAREA) tuon nopeuden kanssa ? (Ei haittaa vaikka telkkari ei toimisi uuden modeemin kanssa sieltä mitään tuu kumminkaan )

ps Todella mukavaa omistaa erittäin nopea nettiyhteys jolla voi korkeintaan katsoa vain telkkaria ja selata nettiä, Menee vähän nopeudet hukkaan ilman portteja -.-'

Ja ei minulla ei ole antaa Asiakasnumeroa ennen ensimmäistä laskua joka saapuu noin kuukauden päästä.

  • February 20, 2012
olis kyl hauskaa saada jotain infoa portforward ongelmasta tuon Thomson TG789vn

  • February 21, 2012
No yksi toimiva tapa on laittaa modeemin palomuuri kokonaan kiinni ja sen jälkeen tehdä portforwardit toimii jotenkuten mutta ei välttämättä kunnolla. Bitcomet ainakin lähti lataamaan.

  • February 21, 2012
serverkissa kirjoitti:
En millään saa minun portteja auki kyseisessä modeemissa vaikka kuink yritän,yritän tässä laitta pojalleni oman minecraft servun mut ei pelitä.. ite voin kyllä joinaa siihen mut muut ei pääse ja kun tarkastan onko port 25565 auki niin ei ole vaikka lisäsin sen sinne game application juttuun.. vanhalla modeemilla ei ollu mitään ongelmia saada toimimaan mun nyt ei vaan onnistu.. Jos joku tietää mikä vois olla ongelma ja miten saada toimimaan niin kertokaa kiitos..


Oletko katsonut ohjeita http://portforward.com/ ?.

1. Home > Toolbox > Game & Application Sharing tuolta etsit sitten oikeasta ylhäältä configure jutun klikkaat sitä ja otat pois päältä Use UPnP

2. Teet sen game application juttun

3. Lisäät sen sitten sinne Assigned Games & Applications, että se on siellä haarmassa laatikossa sisällä.

4. Home > Thomson Gateway Täältä sitten Restart my Thomson Gateway

näin ainakin itse olen saanut portit avattua ja ovat pysyneet auki, kunnes taas joskus sonera pukkaa uuden firmiksen ja kaikki menee uusiksi.

  • February 21, 2012
pietju-18 kirjoitti:
[quote="serverkissa":201x0yjl]En millään saa minun portteja auki kyseisessä modeemissa vaikka kuink yritän,yritän tässä laitta pojalleni oman minecraft servun mut ei pelitä.. ite voin kyllä joinaa siihen mut muut ei pääse ja kun tarkastan onko port 25565 auki niin ei ole vaikka lisäsin sen sinne game application juttuun.. vanhalla modeemilla ei ollu mitään ongelmia saada toimimaan mun nyt ei vaan onnistu.. Jos joku tietää mikä vois olla ongelma ja miten saada toimimaan niin kertokaa kiitos..


Oletko katsonut ohjeita http://portforward.com/ ?.

1. Home > Toolbox > Game & Application Sharing tuolta etsit sitten oikeasta ylhäältä configure jutun klikkaat sitä ja otat pois päältä Use UPnP

2. Teet sen game application juttun

3. Lisäät sen sitten sinne Assigned Games & Applications, että se on siellä haarmassa laatikossa sisällä.

4. Home > Thomson Gateway Täältä sitten Restart my Thomson Gateway

näin ainakin itse olen saanut portit avattua ja ovat pysyneet auki, kunnes taas joskus sonera pukkaa uuden firmiksen ja kaikki menee uusiksi.[/quote:201x0yjl]

kiitos nyt onnistu,kiitos paljon..

  • February 25, 2012
serverkissa kirjoitti:
[quote="pietju-18":11t3kyaa][quote="serverkissa":11t3kyaa]En millään saa minun portteja auki kyseisessä modeemissa vaikka kuink yritän,yritän tässä laitta pojalleni oman minecraft servun mut ei pelitä.. ite voin kyllä joinaa siihen mut muut ei pääse ja kun tarkastan onko port 25565 auki niin ei ole vaikka lisäsin sen sinne game application juttuun.. vanhalla modeemilla ei ollu mitään ongelmia saada toimimaan mun nyt ei vaan onnistu.. Jos joku tietää mikä vois olla ongelma ja miten saada toimimaan niin kertokaa kiitos..


Oletko katsonut ohjeita http://portforward.com/ ?.

1. Home > Toolbox > Game & Application Sharing tuolta etsit sitten oikeasta ylhäältä configure jutun klikkaat sitä ja otat pois päältä Use UPnP

2. Teet sen game application juttun

3. Lisäät sen sitten sinne Assigned Games & Applications, että se on siellä haarmassa laatikossa sisällä.

4. Home > Thomson Gateway Täältä sitten Restart my Thomson Gateway

näin ainakin itse olen saanut portit avattua ja ovat pysyneet auki, kunnes taas joskus sonera pukkaa uuden firmiksen ja kaikki menee uusiksi.[/quote:11t3kyaa]

kiitos nyt onnistu,kiitos paljon..[/quote:11t3kyaa]

Ollos hyvä, sitten kun ja joskus napsahtaa asetukset nolliin (uusi firmis) sama ralli uusiksi =).