Thomson TG789vn
Tuli postissa syystä tai toisesta tuommonen Thomson TG789vn. ihan kivan näkönen ja toimii mutta pitää aivan ihmeellistä ääntä. Sellaista korkeaa ininää niikuin vahvistin tai kuvaputki tv. En voi käyttää kun istun siinä vieressä ja tulee migreeni. Mutta asiani nyt koskee sitä että onko tuolla uudella laitteella jokin tähdellisempikin tarkoitus? Tämänhetkinen TG784 toimii todella hyvin, joten jätänkö vain huomiotta uuden modeemin vai pitäisikö takuuna vaihtaa uuteen? Niin ja siinä Thomson TG789vn mukana tuli uudet tunnukset. Mikäs virka niillä on kun laite yhdistää verkkoon itsestään?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.