Skip to main content

Thomson TG789vn

  • December 11, 2014
  • 12 kommenttia
  • 1 katselukerta

Onko mahdollista saada laitteelle firmware päivitystä?
Nykyinen on: 8.8.B.A
Ja laitanko serial number:in?

12 kommenttia

  • August 26, 2013
Hei Nikoh,

Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi, niin voimme hieman tarkistella asiaa.

Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

Voit toki myös lisätä Serial numberin asian käsittelyn nopeuttamiseksi.

  • November 5, 2013
Auttaisikohan firmiksen päivitys kanavien pätkimiseen: välillä saattaa viikon aikana useita kertoja kanava jäätyä, jolloin hetken päästä Motorolan purkki boottaa itsensä ja toimii taas tunnin/päivän/viikon. Joskus äänet ovat hävinneet mysteerisesti ja ei auta muuta kuin purkin ja modeemin uudelleen käynnistys. Nettiyhteys toimii kyllä normaalisti kokoajan.
Motorolan purkin olen resetoinut ja kaikki muutkin temput on tullut kokeiltua, joten jos firmiksen päivityksellä pääsisi näistä ongelmista niin sellaista tulemaan kiitos!

  • November 6, 2013
Hei matti78

Laitettu päivitystä tulemaan! Testaisitko auttoiko ongelmaan . Vilkaisin myös liittymääsi ja hyvin pientä häiriötä siinä on ollut mutta ei pitäisi vaikuttaa toimintaan ollenkaan. Onko Thomson modeemisi käytössä sillä alkuperäisellä (lyhyellä, 2m) puhelinkaapelilla?

  • November 8, 2013
Tervehdys,
Saisikohan tännekin päivitystä tulemaan. Käytössä on 8.8.B.A ja 10-30 päivän välein lakkaa yhteys toimimasta. Laitteen uudelleenkäynnistys auttaa ja välillä laite jopa tajuaa käynnistyä itse uudelleen. Tällä hetkellä esim. purkin dns-palvelu ei vastaa, vaikka muuten yhteys toimiikin. Edellisestä käynnistyksestä vain alle vuorokausi.

  • November 9, 2013
Voisikos tännekkin päin saada päivitystä kyseiselle laitteelle sillä yhteys katkeaa kokonaan muutaman tunnin välein.

  • November 11, 2013
Hei objectiv3 ja JepeAnkka,

Laitoin pyynnön ohjelmistopäivityksestä eteenpäin.

  • November 13, 2013
Hei,

Firmware päivitys olisi tarpeen jos uudempi löytyy. Nykyinen on 8.C.H.2.

Wlan lakkaa toimimasta satunnaisesti ja usein niin että yhteys on päällä mutta mikään ei kulje. Vain boxin restartti auttaa.

  • November 14, 2013
Hei Mtorniai,

8.C.H.2 on uusin käytössä oleva ohjelmisto, mutta kokeillaan vaihtoehtoisella ohjelmistolla jos siitä olisi apua tuohon ongelmaan.

Jos langattoman verkon ongelma kuitenkin jatkuu, niin voisit kokeilla vaihtaa langattoman verkon kanavaa vielä.

Mikäli tuokaan ei auta, niin kannattaa olla vikapalveluumme yhteydessä.

  • November 14, 2013
Marko- kirjoitti:
Hei objectiv3 ja JepeAnkka,

Laitoin pyynnön ohjelmistopäivityksestä eteenpäin.

Tänne tuli versio 10.4.0.O. Vielä ei tiedä toimiiko pitkäaikaisessa käytössä sen luotettavammin, mutta ainakin purkin dns-palvelussa tuntuu edelleen olevan jonkinlainen ongelma. Purkkiin lähetetyt kyselyt saattavat odottaa vastausta parhaimmillaan minuutin. On niin nautinnollista selailla webbiä, kun jotkut sivuista ei avaudu heti ja joistain latautuu heti vain osa sisällöstä. Kertakaikkiaan synkkä purkki on tuo.

  • November 15, 2013
Hei objectiv3,

Mikäli ongelma jatkuu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

  • November 16, 2013
Antti- kirjoitti:
Hei matti78

Laitettu päivitystä tulemaan! Testaisitko auttoiko ongelmaan . Vilkaisin myös liittymääsi ja hyvin pientä häiriötä siinä on ollut mutta ei pitäisi vaikuttaa toimintaan ollenkaan. Onko Thomson modeemisi käytössä sillä alkuperäisellä (lyhyellä, 2m) puhelinkaapelilla?


Nyt reilu viikko päivityksestä ja näyttäisi että ongelmat ovat poistuneet. Ei ole pätkinyt kertaakaan ja kaikki on toiminut niinkuin pitääkin.
-Thomson on lyhyellä puhelinpiuhalla käytössä.

  • September 2, 2014
[edited]