Skip to main content
Onko mahdollista saada laitteelle firmware päivitystä?
Nykyinen on: 8.8.B.A
Ja laitanko serial number:in?
Hei Nikoh,

Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi, niin voimme hieman tarkistella asiaa.

Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

Voit toki myös lisätä Serial numberin asian käsittelyn nopeuttamiseksi.
Auttaisikohan firmiksen päivitys kanavien pätkimiseen: välillä saattaa viikon aikana useita kertoja kanava jäätyä, jolloin hetken päästä Motorolan purkki boottaa itsensä ja toimii taas tunnin/päivän/viikon. Joskus äänet ovat hävinneet mysteerisesti ja ei auta muuta kuin purkin ja modeemin uudelleen käynnistys. Nettiyhteys toimii kyllä normaalisti kokoajan.
Motorolan purkin olen resetoinut ja kaikki muutkin temput on tullut kokeiltua, joten jos firmiksen päivityksellä pääsisi näistä ongelmista niin sellaista tulemaan kiitos!
Hei matti78

Laitettu päivitystä tulemaan! Testaisitko auttoiko ongelmaan . Vilkaisin myös liittymääsi ja hyvin pientä häiriötä siinä on ollut mutta ei pitäisi vaikuttaa toimintaan ollenkaan. Onko Thomson modeemisi käytössä sillä alkuperäisellä (lyhyellä, 2m) puhelinkaapelilla?
Tervehdys,
Saisikohan tännekin päivitystä tulemaan. Käytössä on 8.8.B.A ja 10-30 päivän välein lakkaa yhteys toimimasta. Laitteen uudelleenkäynnistys auttaa ja välillä laite jopa tajuaa käynnistyä itse uudelleen. Tällä hetkellä esim. purkin dns-palvelu ei vastaa, vaikka muuten yhteys toimiikin. Edellisestä käynnistyksestä vain alle vuorokausi.
Voisikos tännekkin päin saada päivitystä kyseiselle laitteelle sillä yhteys katkeaa kokonaan muutaman tunnin välein.
Hei objectiv3 ja JepeAnkka,

Laitoin pyynnön ohjelmistopäivityksestä eteenpäin.
Hei,

Firmware päivitys olisi tarpeen jos uudempi löytyy. Nykyinen on 8.C.H.2.

Wlan lakkaa toimimasta satunnaisesti ja usein niin että yhteys on päällä mutta mikään ei kulje. Vain boxin restartti auttaa.
Hei Mtorniai,

8.C.H.2 on uusin käytössä oleva ohjelmisto, mutta kokeillaan vaihtoehtoisella ohjelmistolla jos siitä olisi apua tuohon ongelmaan.

Jos langattoman verkon ongelma kuitenkin jatkuu, niin voisit kokeilla vaihtaa langattoman verkon kanavaa vielä.

Mikäli tuokaan ei auta, niin kannattaa olla vikapalveluumme yhteydessä.
Marko- kirjoitti:
Hei objectiv3 ja JepeAnkka,

Laitoin pyynnön ohjelmistopäivityksestä eteenpäin.

Tänne tuli versio 10.4.0.O. Vielä ei tiedä toimiiko pitkäaikaisessa käytössä sen luotettavammin, mutta ainakin purkin dns-palvelussa tuntuu edelleen olevan jonkinlainen ongelma. Purkkiin lähetetyt kyselyt saattavat odottaa vastausta parhaimmillaan minuutin. On niin nautinnollista selailla webbiä, kun jotkut sivuista ei avaudu heti ja joistain latautuu heti vain osa sisällöstä. Kertakaikkiaan synkkä purkki on tuo.
Hei objectiv3,

Mikäli ongelma jatkuu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Antti- kirjoitti:
Hei matti78

Laitettu päivitystä tulemaan! Testaisitko auttoiko ongelmaan . Vilkaisin myös liittymääsi ja hyvin pientä häiriötä siinä on ollut mutta ei pitäisi vaikuttaa toimintaan ollenkaan. Onko Thomson modeemisi käytössä sillä alkuperäisellä (lyhyellä, 2m) puhelinkaapelilla?


Nyt reilu viikko päivityksestä ja näyttäisi että ongelmat ovat poistuneet. Ei ole pätkinyt kertaakaan ja kaikki on toiminut niinkuin pitääkin.
-Thomson on lyhyellä puhelinpiuhalla käytössä.
[edited]

Vastaa