modeemi blokkaa nettipelit.
- modeemin palomuuri on otettu pois päältä
- modeemin reitittimeen on tehty säätö pelin sallivaksi
- ip-osoite muutettu verkkoasetuksista kiinteäksi
ja ei toimi edelleenkään. vika ei ole pelissä, sillä se toimii vanhalla zte vdsl2 modeemilla.
palautetaanko koti-tv kamat ja sopimukset vai keksiikö joku toimivan modeemin tai ratkaisun säätöihin?
thomson tg789vn
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.