Terve!
Viimeviikon alussa modeemi lakkasi toimimasta. Power valo muuttui punaiseksi ja ei siitä mihinkään muutu. Död, kaput. Nettiyhteydessä on ollut toistuvasti ongelmia, lähinnä hitautta (klo 16-22 välisinä aikoina + viikonloput = ruuhkaa johdoissa?) sekä tämän lisäksi ajoittaista katkomista ulkomaailmaan (vianetsintä herjaa että ei internet yhteyttä) joka on aina laitteen sammutuksella ja uudestaan käynnistyksellä kuitenkin hoitunut ja jäljelle on jäänyt vain tuo hitaus.
Ukkosta tai muitakaan sähkökatkoksia ei ole tapahtunut josta vika voisi johtua. Mitä tehdään?
-P
Sivu 1 / 1
Hei Paappis!
Oletko kokeillut resetoida tuota Thomsonin palvelureititintä, herääkö laite henkiin sillä?
Jos tuo tilanne ei resetillä kummene, niin kyllä tuossa laitevaihto täytyy tehdä. Laitevaihdosta voit ottaa yhteyttä vikapalveluun soittamalla tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.
Oletko kokeillut resetoida tuota Thomsonin palvelureititintä, herääkö laite henkiin sillä?
Jos tuo tilanne ei resetillä kummene, niin kyllä tuossa laitevaihto täytyy tehdä. Laitevaihdosta voit ottaa yhteyttä vikapalveluun soittamalla tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.
Resetointikaan ei ole auttanut asiaa. Otan siis yhteyttä vikapalveluun.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.