Lyhyestä virsi kaunis. Tompassa uusin firmis, Sampassa samoin (vakio), ja WLAN-yhteys katkeaa sampasta. Esim. käyn kaupassa ja tulen kotiin, näyttää että yhteys on, mutta bitti ei liiku. Ongelma ratkeaa Tompan asetuksiin menemällä ja poistamalla Samppa sieltä, johan toimii taas seuraavaan kertaan. Vanhemmalla Tompan firmiksellä ei ollut tätä ongelmaa. Mikä avuksi?
Sivu 1 / 1
Hei DMCrimson,
Oletko kokeillut puhelinta jossakin toisessa langattomassa verkossa? Käyttäytyykö puhelin silloin samalla tavalla?
Mikäli puhelin toimii toisessa langattomassa verkossa normaalisti, niin suosittelen olemaan vikapalveluumme yhteydessä, niin voimme selvittää asiaa tarkemmin.
Jos sama ongelma esiintyy muissakin langattomissa verkoissa, niin ongelma jää todennäköisesti tuolloin puhelimeen.
Oletko kokeillut puhelinta jossakin toisessa langattomassa verkossa? Käyttäytyykö puhelin silloin samalla tavalla?
Mikäli puhelin toimii toisessa langattomassa verkossa normaalisti, niin suosittelen olemaan vikapalveluumme yhteydessä, niin voimme selvittää asiaa tarkemmin.
Jos sama ongelma esiintyy muissakin langattomissa verkoissa, niin ongelma jää todennäköisesti tuolloin puhelimeen.
Toisessa langattomassa verkossa ei ollut tuota ongelmaa, eikä myöskään Thompsonin aiemmassa firmwareversiossa...
Sama ongelma myös täällä. Kokeiltu eri modeemien kanssa, ei ongelmaa.
Samaten ongelmaa on myös, jos laitan toisen tietokoneen verkkoon oli se sitten langallisesti tai langattomasti. Toinen kone saa verkkoyhteyden vasta, kun resetoin modeemin.
Myös PS3 temppuilee modeemin kanssa, välillä saa yhteyden, välillä ei. Yhteyden saa varmasti toimimaan, jos käy konsolin verkkoyhteyden testausvalikossa, tämän jälkeen kirjautuminen PSN:ään onnistuu.
Samaten ongelmaa on myös, jos laitan toisen tietokoneen verkkoon oli se sitten langallisesti tai langattomasti. Toinen kone saa verkkoyhteyden vasta, kun resetoin modeemin.
Myös PS3 temppuilee modeemin kanssa, välillä saa yhteyden, välillä ei. Yhteyden saa varmasti toimimaan, jos käy konsolin verkkoyhteyden testausvalikossa, tämän jälkeen kirjautuminen PSN:ään onnistuu.
Hei Tlilja,
Suosittelen olemaan vikapalveluumme yhteydessä.
Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Suosittelen olemaan vikapalveluumme yhteydessä.
Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.