Skip to main content

Thomson TG789vn ja WLAN ongelmat

  • December 11, 2014
  • 9 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Thomson TG789vn kytkee WLANin pois päältä ihan oman mielensä mukaan.
Onko firmware-päivitystä joka korjaisi ongelman? Vai onko laite viallinen?

9 kommenttia

  • November 8, 2013
Hei jeku

Laitteellesi on laitettu päivitystä tulemaan, tarkista korjaako se ongelman! Palaako laitteessa wireless merkkivalo kun hallinnasta wlan on kytketty päälle? Jos ongelma kuitenkin jatkuu ja wireless merkkivalo ei pala laitteessasi, kannattaa olla yhteydessä vikapalveluun mahdollista laitevaihtoa varten.

  • November 9, 2013
Modeemi oli mennyt tehdasasetuksille, joten päivitys tuli kuidun kautta?
Nyt WLAN on ainakin pysynyt päällä.

  • November 10, 2013
Kehuin liian aikaisin. Edelleen WLAN tippuu pois päältä omia aikojaan.

  • November 12, 2013
Hei Jeku,

Olethan vikapalveluumme yhteydessä, niin selvitetään ongelmaa takremmin.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

  • November 12, 2013
Viimeiset pari päivää wlan on tippunut pois päältä aivan vähän väliä. Sama Thomson ja Koti-tv-liittymä. Aiemmin tätä ongelmaa ei ole ollut, mutta eilen ja tänään on etätyöpäivät menneet ns. plörinäksi tämän vuoksi.
Käytän työyhteyksiin VPNnää, mutta ei se ennen ole ollut ongelma. Ja ilman sitäkin wlan katkoo. Kaapelilla yhteys toimii.

Mikä tähän on syynä?

  • November 12, 2013
Marhe kirjoitti:
Viimeiset pari päivää wlan on tippunut pois päältä aivan vähän väliä. Sama Thomson ja Koti-tv-liittymä. Aiemmin tätä ongelmaa ei ole ollut, mutta eilen ja tänään on etätyöpäivät menneet ns. plörinäksi tämän vuoksi.
Käytän työyhteyksiin VPNnää, mutta ei se ennen ole ollut ongelma. Ja ilman sitäkin wlan katkoo. Kaapelilla yhteys toimii.

Mikä tähän on syynä?



Lisäksi koti-tv katkoo ja antaa yhteysvirhettä 521

  • November 13, 2013
Hei Marhe,

Katkeileeko yhteys myös ilman VPN yhteyttä?

Voisit kokeilla resetoida palvelureititintä. Paina reset painiketta pohjassa 30 sekunnin ajan. Ja kun power valo palaa oranssina, niin käynnistä laite uudelleen. Kun netti jälleen toimii, niin käytä digiboxista tämän jälkeen virtajohtoa irti.

Langattoman verkon pätkimiseen voisit kokeilla vaihtaa langattoman verkon kanavaa. Tämä voisi auttaa ongelmaan.

Mikäli ongelma kuitenkin jatkuu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

  • November 14, 2013
Marko- kirjoitti:
Hei Marhe,

Katkeileeko yhteys myös ilman VPN yhteyttä?

Voisit kokeilla resetoida palvelureititintä. Paina reset painiketta pohjassa 30 sekunnin ajan. Ja kun power valo palaa oranssina, niin käynnistä laite uudelleen. Kun netti jälleen toimii, niin käytä digiboxista tämän jälkeen virtajohtoa irti.

Langattoman verkon pätkimiseen voisit kokeilla vaihtaa langattoman verkon kanavaa. Tämä voisi auttaa ongelmaan.

Mikäli ongelma kuitenkin jatkuu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.



Kyllä katkeilee myös ilman VPNnää ja tähän mennessä on toiminut kyllä sekä VPN:llä että ilman.

  • November 15, 2013
Hei Marhe,

Jos pätkiminen jatkuu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.