Hei!
Kuinka kyseinen palvelureititin kytketään kerrostalokohteessa, jossa on alakerroksessa talon ATK-jakamo. Täältä tulee huoneistojakamoon kaksi nousukaapelia (oikea täytyy varmaan arpoa). Kytketäänkö tämä kaapeli reitittimen ADSL-liittimeen vai WAN-liittimeen. Taloon tulee DNA:n taloyhtiönetti, mutta ei siis Soneraa. Kytketäänkö reitin WAN-porttiin vain silloin, kun talossa on Soneran taloyhtiönetti ja muutoin ADSL-liittimeen?
Thomson TG789vn jakamolla varustetussa ADSL-kohteessa
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.