Miten saan toimimaan tämän reitittimen niin, että se antaisi myös muiden kuin yhden windowsin käyttäjän päästä nettiin? Kaikilla käyttäjillä on samat administrator-oikeudet, mutta vain yksi pääsee modeemin asetuksiin ja nettiin.... En löydä tuolta asetusviidakosta keinoa :( ......
Jopa langattomat laitteet, joita jo liikaakin, saan kyllä toimimaan :D .......
Thomson TG789vn käyttäjäesto?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.