Skip to main content

Thomson TG789vn käyttäjäesto?

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Miten saan toimimaan tämän reitittimen niin, että se antaisi myös muiden kuin yhden windowsin käyttäjän päästä nettiin? Kaikilla käyttäjillä on samat administrator-oikeudet, mutta vain yksi pääsee modeemin asetuksiin ja nettiin.... En löydä tuolta asetusviidakosta keinoa :( ......
Jopa langattomat laitteet, joita jo liikaakin, saan kyllä toimimaan :D .......

1 kommentti

  • March 13, 2012
Ymmärsin kysymyksesi siten, että yhdelle Windows-koneelle on määritelty useita eri käyttäjätilejä.

Thomsonin palvelureitittimessä ei ole asetuksia, jotka estäisivät tietokoneelle määriteltyjen eri Windows-käyttäjätilien pääsyn nettiin.

Tässä asiassa sinua osaa parhaiten auttaa Helpson-palvelu http://www.helpson.fi/

Voit resetoida Thomsonin, jolloin se hakee ohjelmistonkin verkosta uudestaan ja nollautuu. Tämä tapahtuu pitämällä reset-nappulaa pohjassa, kun laitteessa on virta päällä. Laitteen virtavalo muuttuu punaiseksi, kun resetointi on tapahtunut ja laite käynnistää itsensä uudestaan. Reset-nappulaa painetaan n. 20-30sek. Huomioi tässä se, että resetointi poistaa kaikki laitteeseen manuaalisesti tehdyt määritykset mm. Wlan-verkon asetukset.