Terve,
Otsikon mukaan Thomson tg789vn langattomaan yhdistäminen ei onnistu. Soneran verkko on kyseessä. Olen kokeillut muutamaa läppäriä ja kännykkää lukuisilla eri kanavilla ja ilman suojausta ja suojauksen kanssa. Olen palauttanut tehdasasetukset lukuisia kertoja ja kokeillut niiden kanssa ja muuttamalla niitä. Langattoman merkkivalo palaa reitittimessä ja reititin (langaton verkko) löytyy laitteissa, mutta siihen ei saa yhteyttä.
Langallisesti netti toimii moiteettomasti.
Mitä pitäisi tehdä? Olen kokeillut kaikkia täältä foorumilta ja googlesta löytämiäni ratkaisuja, mutta mikään ei tunnu auttavan.
T. Janne
Sivu 1 / 1
Ehkä kannattaa aloittaa siitä, että siirtää tämän viestin tuonne oikealle osastolle.
Kyseinen päätelaitehan kuuluu "kiinteän netin" tai "Viihde" puolelle. Saattaa tulla paremmin vastauksia sieltä, kun tällä ko. osastolla käsitellään liikkuvan eli mobiilin verkon asioita.
Kyseinen päätelaitehan kuuluu "kiinteän netin" tai "Viihde" puolelle. Saattaa tulla paremmin vastauksia sieltä, kun tällä ko. osastolla käsitellään liikkuvan eli mobiilin verkon asioita.
Katsotha että laitteesi saa langattomassa verkossa IP osoitteen. Kerrotha tarkemmin mitä olet kokeillut... Niin voisin auttaa paremmin... Olet siis kokeillut useilla tietokoneilla ja ei siis yhdistä ollenkaan langattomaan verkkoon?
Lähetä kuvankaappauksia kiitos.
Lähetä kuvankaappauksia kiitos.
Hei JanneK!
Kun olet resetoinut laitteen, oletko käyttänyt laitteen pohjassa olevaa wireless keytä/wifi keytä salasanana? Mikäli sillä ei päästä, voit vielä käydä kurkkaamassa modeemin hallinnasta että salasana on myös sama siellä.
Tässä ohjeet sinne
Lisäätkö vielä asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset ->
Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan miltä liittymäsi näyttää.
Kun olet resetoinut laitteen, oletko käyttänyt laitteen pohjassa olevaa wireless keytä/wifi keytä salasanana? Mikäli sillä ei päästä, voit vielä käydä kurkkaamassa modeemin hallinnasta että salasana on myös sama siellä.
Tässä ohjeet sinne
Lisäätkö vielä asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset ->
Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan miltä liittymäsi näyttää.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.