Skip to main content

Thomson TG789vn langattoman verkon laajentaminen/WPS

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Minulla on käytössä Thomson TG789vn ja sen langattoman verkon kantama iMac-koneeseeni on kovin heikko. Yritän laajentaa langatonta verkkoa Netgear WN3000rp laitteella.
Thomsonin manuaalissa kerrotaan miten verkkoa voi laajentaa painamalla laitteen sivussa olevaa WPS painiketta. Siinä sanotaan kun haku on päällä, nappulan pitäisi vilkkua oranssina ja kun verkko on löytynyt, painikkeen pitäisi olla vihreänä.
Nappula ei ala vilkkumaan oranssina, eli se ei lähde hakemaan muita verkkoja, miksi?

1 kommentti

  • March 13, 2012
WPS ei ole käytössä tällä hetkellä. Voit katsoa lisätietoja otsikon Muutoksia Thomsonin reitittimien WPS-toiminnossa -viestistä viewtopic.php?f=48&t=8414