Hei.
Mikä avuksi ko. ongelmaan. aluksi internet valo paloi punaisena, mutta resetoinnin jälkeen ei ole palanut ollenkaan. Vanhassa osoitteessa toimi hyvin kun käytössä oli WAN. Uudessa osoitteessa puhelinpistoketta käyttäen ei ole toiminut päivääkään.
Johdot ja liittimet uudet sekä boxia resetoitu yms muut toimenpiteet mitä sivuillanne on.
A
Hei Millllla,
Suosittelen olemaan vikapalveluumme yhteydessä, niin voimme selvittää ongelmaa tarkemmin.
Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Suosittelen olemaan vikapalveluumme yhteydessä, niin voimme selvittää ongelmaa tarkemmin.
Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.