Thomson TG789vn + netti
Thomson kertoo netin olevan käytössä ja yhteyden kunnossa, mutta yhdelläkään laitteella ei pääse nettiin. Nyt on kaikenlaisten ongelmien takia oltu pari viikkoa ilman nettiä, tälläkin hetkellä pitää käyttää kännykän nettiä, vaikka lasku tulee 100/10 yhteydestä. Kahdesti tullut otettua asiakaspalveluun yhteyttä ja jauhanut puhelimessa liian kauan. Silti, ei vieläkään mitään parantumista tilanteen suhteen. Eikä itsekään voi asiaan vaikuttaa kun ei ole käyttöoikeutta tuonne modeemin hallintapaneeliin. Ja nyt menette taas lakkoon. Ei oikein tahdo riittää intoa tälläiseen paskaan suoraan sanottuna. Tänään aikaisemmin päivällä soitin teille ja ongelma piti korjata heti. Eipä ole vielä tullut minkäänlaista yhteydenottoa.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.