Skip to main content
Miten onnistuu firmwaren päivittäminen?
code5150ine kirjoitti:
Miten onnistuu firmwaren päivittäminen?

Samaa kyselen. Tällä hetkellä 8.8.B.A. Lienee vanha, koska sama ollut kolme vuotta
Hei code5150ine,

Ohjelmistonpäivitys onnistuu vaikka tätä kautta. Laitoin pyynnön ohjelmistopäivityksestä eteenpäin.
Hei Mato,

Pyyntö laitettu myös sinunkin kohdalta eteenpäin.
Ok. Toinen asia. Voiko tuon vip1903:sen USB porttiin liittää ulkoisen kovalevyn tallennusta varten vai onko ne suljettu ?
Hei Mato,

Digiboxin USB portti on ainoastaan huoltoa varten. Siihen ei siis voi kovalevyä liittää.
Ok. Hankin jo koviksen Tv:n perään. Päivitys tuli, kiitos siitä. Versio 10.5.1.Q. Poisti muutaman ongelman. AirPlay toimii nyt ja kaikki muukin
mato kirjoitti:
Ok. Hankin jo koviksen Tv:n perään. Päivitys tuli, kiitos siitä. Versio 10.5.1.Q. Poisti muutaman ongelman. AirPlay toimii nyt ja kaikki muukin


Nyt tuo AppleTV putos kelkasta. Apple saa IP:n 169.256.xx ja Thomsonissa näkyy 192.168.xx ?
Pitääkö Thomsonin asetuksia jotenkin muuttaa ? Paremmin tietävä vois jelppiä. Muut laitteet kytkeytyi ongelmitta
Hei Mato,

Voisit kokeilla resetoida Intenon painamalla reset painiketta pohjassa 30 sekunnin ajan.

Toinen mitä mitä voisit tehdä on tarkistaa Thomsonin hallintapaneelin kautta, yhdistettyjen laitteiden saamat IP-osoitteet. Hallintapaneelin osoite on 192.168.1.1. Home network alla löytyy devices. Jos listalla on kahdelle laitteelle määräytynyt sama IP-osoite, niin tämä saattaa aiheuttaa ongelman. paina oikealla ylhäällä olevaa configure linkkiä niin voit poistaa toisen saman IP-osoitteen saaneen laitteen listalta tai molemmat. Tämän jälkeen laitteet saavat uuden osoitteen ja ongelman pitäisi poistua.
No, ei se auta. Joka laitteella on eri IP. Yritin selittää sitä että, AppleTV:n verkkoasetuksissa näkyy IP 169.255... ja se näkyy Thomsonin hallintapaneelissa IP:llä 192.168.1.69. Applen manuualissa sanotaan jos IP alkaa 169-numeroilla, on reitittimen asetuksissa jotain häikkää ?
Hei Mato,

Kokeile niin, että kytke AppleTV irti verkosta kokonaan. Resetoi sen jälkeen Thomson painamalla reset painiketta pohjassa 30 sekunnin ajan. Tämän jälkeen listalla ei pitäisi olla AppleTV:lle määritetty vielä mitään IP-osoitetta. Kytke tämän jälkeen laite verkkoon takaisin ja tarkista määräytyykö laitteelle IP-osoite.

Jos laitteelle ilmestyy IP-osoite Thomsonin listalle, mutta AppleTV kertoo osoitteen olevan edelleen tuo 169 alkuinen, niin kannattaa tarkistella vielä AppleTV:n verkkoasetukset uudelleen.
mato kirjoitti:
[quote="code5150ine":1jzu28du]Miten onnistuu firmwaren päivittäminen?

Samaa kyselen. Tällä hetkellä 8.8.B.A. Lienee vanha, koska sama ollut kolme vuotta[/quote:1jzu28du]
Mulla kans sama. Langaton yhteys katkeaa useita kertja päivässä, voisko päivitys auttaa?
Modeemin firmwaren päivitystä myös täällä vailla, Marko voitko edistää, laittaa pyyntöä eteenpäin.
Miten saan päivitettyä Thomsonin ? Kun laite resetoi itsensä pari kertaa päivässä ! 😞
Olisiko mahdollista saada tuo päivitys tännekkin käytössä on sama modeemi ja versio on 8.8.B.A jos olisi mahdollista päivittää uusimpaan. Kiitos : )
Hei kaikille!

tonzaales, kahkaxe , MRJH

Teidän modeeminne ovat nyt päivitetty

Janvilen, Sinun modeemisi ei jostain syystä suostunut päivittymään. Voisitko palauttaa modeemin tehdasasetuksille pitämällä laitteen reset näppäintä pohjassa 30s ajan, niin kokeillaan sitten uudestaan.
code5150ine kirjoitti:
Miten onnistuu firmwaren päivittäminen?

Nykyinen firmware on 8.8.B.A
Hei itselläni on ja tuo Software Release:8.8.B.A voisitteko päivittää ?
Hei Pessi ja Janpe80,

Ohjelmistopäivityksestä laitettu pyyntö eteenpäin.
Päivitys tuli katsoin purkista sitten tuli uusi bootti niin oli vanha versio takasin laitettu.. tulikohan ees siltaustakaan 4 porttiin
Hei Janpe80,

4-portti pitäisi olla siltaavana. Päivityksen kanssa oli ongelmaa ja sitä yritetään vielä huomenna uudelleen.
Mulle kans päivitys ja nelosportti siltaavaksi, kiitos!
Hei patekka,

Laitettu pyyntöä päivityksestä ja siltaamisesta eteenpäin.
Moro onko tänään kokeiltu uudelleen päivitystä kun en ole kotona ollut ja vanhaa firmwaree näyttää purkki?
Hei Janpe80,

Vielä ei oltu kokeiltu uudelleen. Seurailen tuon pyynnön valmistumista, niin ilmoittelen sinulle tänne sitten miten tuon kanssa käy.
Hei Janpe80,

Ohjelmiston päivitys ei ollut onnistunut Thomsoniin ja työpyynnön käsittelijä olikin ilmeisesti ollut sinuun siitä yhteydessä.

Sinulle olikin lähetetty eilen uusi palvelureititin kun olit meihinpäin vielä yhteydessä ja siihen tehdään siltaus kun olet laitteen vastaanottanut.

Vastaa