Skip to main content
Hei!
IPTV ei toimi oikein. Kuva ja/tai ääni pysähtyvät ja toisinaan Set-Top-Boxi käynnistyy uudelleen, mutta yleensä sen joutuu käynnistämään virtajohdosta vetämällä. Tätä on jatkunut koko sopimuskauden ajan, kolmessa eri osoitteessa. Olen myös vaihtanut puhelin ja ethernet kappeleja ja tv:tä sekä näyttöjä, eikä mikään tunnu auttavan. Olen ollut yhteydessä teihin facebookin kautta aikaisemmin ja tehnyt teidän pyytämänne motorolan vip 1003 set-top-boxin sekä Thomson TG789vn reitittimen resetoinnit tehdas asetuksille useampaankin otteesseen. Alan olemaan neuvoton asian suhteen. Voisitteko joko olla yhteydessä liittymän sekä laitteet meille hankkineen henkilön kautta meihin tai sähköpostini jolla olen rekistöröinyt tänne tai facebook tilini kautta. Kirjoitin tästä aiheesta myös sinne ja linkitin tämän viestin kyselyni perään.
Myös internetyhteydessä on ollu reitittimen resetoinnin jälkeen ongelmia. Laitteet tippuvat äkkiarvaamatta verkosta ja jotkin laitteet eivät pysty käsittelemään verkko-osoitteita, mutta ip osoitteiden pingaaminen onnistuu, toisila laitteilla ei sekään.
Hei tryptoman,

Vilkaisin yhteyttäsi ja kaikki näyttäisi kyllä sen puolesta olevan kunnossa. Eihän sinulle ole mitään omaa laitetta digiboksin ja modeemin verkkokaapelin välissä? esim. Reititintä,kytkintä tai datasähkönsiirtäjää?

Jos laitteiden resetoinnista ei ole ollut apua ongelmaan ja käytössäsi on vain meiltä tulleet laitteet ja johdot, suosittelen olemaan yhteydessä suoraan vikapalveluun niin saadaan asia vikailmoituksella tutkinaan. Vikailmoituksen voit jättää myös palvelupyynnöllä omien sivujen kautta.

Vastaa