Skip to main content

Thomson TG789vn - Porttien ohjaus

  • December 11, 2014
  • 7 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei,

Juu eli porttien ohjaus ei ota toimiakseen.

The port configuration of the game or application conflicts with an already assigned game & application. Assigning this game or application is not possible.

vaikkei tuo hyvin yksinkertaisesti pidä paikkaansa. Olin näkevinäni aiempia keskusteluja samasta viasta. Auttaako tuohon siis firmiksien (8.8.B.A) päivitys? Antaa tulla vaan, kiitos!

7 kommenttia

  • August 19, 2013
Hei Df81,

Laitetaan sinulle päivitystä tulemaan, jospa tuo ongelma sillä ratkeaisi.

  • August 19, 2013
Hei,

Päivitykset tuli, mutta ongelma ei poistunut :-(

Minulla ei ole enää Koti-TV palveluja, joten onnistuisiko tämän Thomsonin vaihto johonkin toiseen (siltaavaan) reitittimeen?

  • August 20, 2013
Hei Df81,

Thomson palvelureititin pitäisi palautella meille, mikäli olet Viihdepalvelun irtisanonut. Laitteen voit palauttaa asiakaspalautuksena osoitteeseen:

Itella Logistics Oy
E-varasto / Sopimustunnus 619604
Satamatie 37
37800 Toijala


Yhteydessäsi on mahdollista käyttää muita VDSL2 modeemeita. Voit hankkia modeemin esim. asiakaspalvelumme kautta.

  • August 21, 2013
Marko-,

Minun liittymästä poistettiin muut palvelut paitsi netti, joten palautin kaikki muut liittymän mukana tulleet laitteet paitsi reitittimen. Olisiko sekin pitänyt pitänyt palauttaa ja sitten hankkia uusi vai..? Eikö kaikkiin nettiliittymiin kuulu kuitenkin jokin vuokrareititin? Tarvisin vain toimivan tilalle.

  • August 21, 2013
Hei Df81,

Thomson palvelureititin kuuluu ainoastaan viihdepalvelun yhteyteen, joten se kuuluu myös palauttaa kun sopimus sen osalta päättyy.

Tuon Thomsonin palautuksella ei kuitenkaan ole mikään kiire. Eli sitä ei tarvitse palauttaa ennen kuin olet saanut jonkin korvaavan modeemin siihen tilalle.

Asiakaspalvelumme kautta sinulle voidaan toimittaa yhteyteesi sopiva modeemi. Kiinteistösopimuskohteissa tuo modeemin hinta on yleensä varsin edullinen ja sen voit tarkistaa asiakaspalvelumme kautta.

Kaikkiin liittymiin ei siis tule modeemia automaattisesti mukana. Muissa liittymissä toimitettu modeemi jää asiakkaan omaisuudeksi. Ainoastaan Viihdepaketissa toimitettu palvelureititin (Thomson TG789 ja Inteno DG301) on Soneran omaisuutta ja ne kuuluu palauttaa Viihdepalvelun sopimuksen päättyessä.

  • August 21, 2013
Ok, tehdään niin sitten. Pystyykö tuon hoitamaan vaikka liikkeessä? Asiakaspalvelun ajanvaraus on näemmä buukattu täyteen, ja sinne soitto on kokemuksen perusteella mission impossible.

  • August 22, 2013
Hei Df81,

Liikkeessä voidaan ainankin jättää puolestasi soittopyyntöä, niin sinuun voidaan olla yhteydessä tähän liittyen.