Terve.
Vanha Motorola vaihtuu nyt uuteen thomsonin modeemiin.
Thomsin modeemissa modeemin puhelinpistokkeeseen kytkemiseksi mukana tuli Cat5e-piuha RJ11-liittimellä (puhelinpiuha). Entinen modeemi kytkettiin vanhanaikaisella puhelinpiuhalla.
Onko Cat5e:n käyttäminen pakollista ts. toimiiko uusi modeemi normaalilla puhelinpiuhalla puhelinpistokkeeseen, vai vaatiiko kotitv tuon cat5e-kytkennän?
Vanha johto menee listojen alla, joten haluaisin tietää voinko käyttää puhelinjohtoa, ennenkuin ryhdyn vanhaa piuhaa repimään pois...
Thomson TG789vn puhelinpistoke
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.