Jahas. Sitä itseään sitten tuli minullekkin ihan kotiovelle kannettuna. Kaksi tuntia hakkasin päätä seinään tuon Thomsonin kanssa, kun ei WLANi lähtenyt millään toimimaan.
Täältä palstalta se sitten valkesi, että ei näy muillakaan Thomsonin langaton verkko toimivan juuri sen paremmin.
Ihan ensiksi näytti ping menevän läpi, mutta sitten ei enää mennyt sekään. Ihan sama, onko WEP, WPA vai WPA2. Ei ole merkitystä salauksella tai sen poistamisella. Soneran sivun ohjeitten mukaisia muutoksiakin on kokeiltu. Ei toimi Noksun N9, N900, iPad, WII eikä läppäri.
Tilanne on semmoinen, että minulla ei ole mitään käyttöä tällaiselle modeemille, jossa ei WLAN pelitä.
Ja jos ei tuo kotiTV kerran muilla modeemeilla toimi, saattaapi sitten sekin lähteä samassa rytäkässä.
Huomenissa soittelen taas Soneralle.
Kiitos!
Thomson TG789vn WLAN ei toimi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.