Skip to main content

thomson tg789vn yhteys on poikki päivittäin

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 1 katselukerta

Huomasin että monilla muillakin on sama ongelma. Yhteys katkeilee jatkuvasti, siis internet yhteys ei toimi. Laitteen uudelleen käynnistys palauttaa laitteen taas eloon.

Firmwaren päivitys ilmeisesti auttaisi tai sitten laitteen palautus, tämän laitteen laatu ei valitettavasti ole kaksinen, aikaisemmin oli Buffalon reititin ja se toimi käynnistyksen jälkeen moitteettomasti.

Tässä laitteen tiedot:

Product Name: TG789vn

Serial Number: CP1048QT75V

Software Release: 8.C.H.2

Software Variant: JK

Boot Loader Version: 1.0.9

Product Code: 36693690

Board Name: CANT-4



asiakasnumero on xxx

4 kommenttia

  • January 20, 2014
Hei jarvilas

Vilkaisin liittymääsi ja linja-arvot ovat kyllä hyvät eikä pätkimistä esiinny modeemin ja verkon välillä. Käytätkö yhteyttä mahdollisesti langattomasti tietokoneellasi? Onko Viihdepalvelun osalta esiintyny katkoksia / häiriöitä aina kun yhteys katkeaa ?

  • January 20, 2014
Kysymykset:

Vilkaisin liittymääsi ja linja-arvot ovat kyllä hyvät eikä pätkimistä esiinny modeemin ja verkon välillä. Käytätkö yhteyttä mahdollisesti langattomasti tietokoneellasi? Onko Viihdepalvelun osalta esiintyny katkoksia / häiriöitä aina kun yhteys katkeaa.

Vastaukset: viihdepalvelulla en ole viitsinyt itseäni kiusata, vaikka Motorola on langalla kiinni, kuva pätkii tai jää paikalleen eli ei sitä voi käyttää.

Suurimmat ongelmat ovat langattomassa verkossa, ihan sama käytäntö ipad:ä tai pc:tää samat ongelmat, ihan vain tiedoksi aina kun langattomasta verkosta ei pääse internetiin, myöskään pöytäkone joka on verkkokaapelilla kiinni reitittimessä ei pääse internetiin, kotiverkko toimii. Eli aina reititin on käynnistettävä uudestaan.


Kun käytimme Telwellin modeemia ja Buffalon reititintä mitään näitä ongelmia ei ollut,eli kai nuo molemmat murheenkryynit voi palauttaa Sonera kauppaan romutettavaksi.

Näitä laitteita ei saisi myydä, ja etenkään tv:n käyttöön näitä ei voi suositella ennenkuin tarjolla on valokaapeli. Tätä olenkin useasti kysynyt, asumme kaupungissa ja valokaapelia ei ole tarjolla.

  • January 22, 2014
Hei jarvilas

Suosittelisin olemaan yhteydessä vikapalveluun asiasta niin saadaan selvitettyä ongelma. Jos ongelma on laitteessa, hoidetaan ratkaisu joko päivityksellä tai laitevaihdolla meidän kautta. Vikapalveluun voit olla yhteydessä soittamalla tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.

  • January 22, 2014
Maanantaina ja tiistaina iltana oli viimeksi sama ongelma.