Hei!
Miten voisin siirtää nykyisestä Thunderbird s-postista pois, joka on mulla pöytäkoneella.
Haluaisin lukea s-postit suoraan palvelimelta eli SONERA. Miten tämä tehdään?
Ja miten onnistuu uuden s-posti tilin luominen soneran palvelimelle.
Entäs jos tulee useampi s-posti laatikkoa mikä on niiden yksittäis koko.
Thunderbird
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.