Hei, minulla on NOkia 5800, kytkykaupalla tehty.
Puhelimessa on navigaattori ja jostain syystä saan alle 10. euroisen laskun tiedonsiirrosta. Miksi? Navigaattori pitäisi olla ilmainen. Netissä en käy, käytän Wlan verkkoja.
Kuitenkin, kun käytän navigaattoria, jotenkin tuntuu että GPS käyttää nettiäkin.
Mikä vikana?
Tiedonsiirto maksua jatkuvasti...
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.