Skip to main content

Tiedonsiirto maksua jatkuvasti...

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei, minulla on NOkia 5800, kytkykaupalla tehty.

Puhelimessa on navigaattori ja jostain syystä saan alle 10. euroisen laskun tiedonsiirrosta. Miksi? Navigaattori pitäisi olla ilmainen. Netissä en käy, käytän Wlan verkkoja.

Kuitenkin, kun käytän navigaattoria, jotenkin tuntuu että GPS käyttää nettiäkin.

Mikä vikana?

1 kommentti

  • April 11, 2011
Hei benj: Nokian 5800 -puhelin käyttää navigoinnissa paranneltua A-GPS -tekniikkaa, joka päivittää sijainnin nopeasti internetin kautta. Voit halutessasi ottaa A-GPS -toiminteen pois puhelimestasi, mutta se saattaa hidastaa paikannusta huomattavasti. Voidaksesi jatkossa navigoida edullisesti ja huolettomasti sinun kannattaa päivittää liittymällesi Pikkunetti, jonka voit tilata Omilta sivuilta. Lisätietoa nettipaketeistamme löydät tästä.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera