Viimeisessä laskussa oli tyttärelleni tullut 70,12€ lasku tiedonsiirtopalveluista! Ottaessana hänelle liittymää, nimen omaan mainitsin, ettei hänelle oteta mitään tiedonsiirto palveluita. Olisi kuulemma erikseen vielä pitänyt estää?? Nyt kun ostettiin hänelle uusi puhelin, niin hän oli sitten päässytkin nettiin! Lasku oli siis sen mukainen. Pitääkö kuluttajan tietää, että palvelu, jota hän ei halua, pitää osata vielä kieltää erikseen?
Sivu 1 / 1
Moi TimoTas! Ostitteko uuden puhelimen meidän kautta? Tässä tapauksessa netin käytöstä olisi ollut hyvä mainita myyjän toimesta. Voidaan tarkastella tilannetta tarkemmin, jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero).
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.