Otin liittymääni lisäpaketin 4,99e kun datan siirtoraja tuli täyteen 1000MT...... palvelun kuvauksessa lukee näin:
tiedonsiirtomäärän tultua täyteen voit jatkaa internetin käyttöä laitteellasi, mutta palvelun nopeus on enää 64 kbit/s laskutuskauden loppuun. Käytöstä ei aiheudu lisäkustannuksia. Nopeus palaa takaisin verkon maksiminopeuteen uuden laskutuskauden alusta. Halutessasi voit tilata maksullisen lisäpaketin, jolloin saat takaisin käyttöösi verkon täydet nopeudet meneillä olevalle laskutuskaudelle........
eli-... täysi nopeus pitäisi olla käytössä koko kuluvan kuukauden laskutusjakson loppuun? nyt minulle tuli sama viesti heti seuraavana aamuna paketin tilaamisesta,
Netti-palvelun kuukausimaksuun sisältyvä käyttöraja on täynnä ja nopeus on nyt hidastettu..
ja näin todellakin tapahtui....
Miksi lisäpaketin lupaama nopeus hidastettiin?? sopimuksessa ei ole mainittu sen sisältävä minkäänlaista rajoitusta datan määrästä!!!
tiedonsiirtopalvelun lisäpaketti
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.