eli mitä tälläisessä tilanteessa tulisi tehdä ? jos tilaan kannettavan tietokoneen soneralta eli vaik tämän amilon joka maksaa 29.90kk tuoteselostuksessa sanotaan että koneessa olisi 320Gt kiintolevy tilaa mutta todellisuudessa tilaa on vain 120Gt eli joudunko tästä huolimatta maksamaan tuon kyseisen 29.90e kk ?
mielestäni on väärin jos joudun tästä huolimatta maksamaan täyden hinnan vaikka tilaamani tuote ei olisikaan sitä mitä sen pitäisi tuoteselostuksen mukaan olla.
kiitos etukäteen vastauksesta
Edit: Homma kunnossa asema oli vain piilotettu joten puuttuva tila löytyi anteeksi pyyntö soneralle
Sivu 1 / 1
Hyvä että löysit ratkaisun ongelmaasi. Jos jatkossa törmäät johonkin ongelmaan Sonera PC:n kanssa, voi ratkaisua etsiä valmistajan sivuilta. Fujitsu-Siemensin tukisivut löydät täältä.
Soneran myymien laitteiden takuu- ja tukiasiat hoituvat valmistajan tai maahantuojan kautta. Löydät listan tarjoamiimme tietokoneisiin ja laitteisiin liittyvistä tukisivuista täältä.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Soneran myymien laitteiden takuu- ja tukiasiat hoituvat valmistajan tai maahantuojan kautta. Löydät listan tarjoamiimme tietokoneisiin ja laitteisiin liittyvistä tukisivuista täältä.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.