Sain postista väärän modeemin ja jouduin ensi hätään hankkimaan itse wlan-boksin, jonka asennuksen tiimellyksessä poistin vahingossa lankayhteyden tietokoneen verkkoasetuksista. Sen jälkeen tietokoneeni ei ole löytäny verkkoyhteyttä ollenkaan. Yritin muodostaa verkkoyhteden uudelleen asetuksista, mutta Soneran lähettämät käyttäjätunnus ja salasana eivät käy kysyttäessä palveluntarjoajan antamia tietoja (Windows 7). Toisella läppärillä kokeiltaessa yhteys muodostuu normaalisti.
En saanut itse hankkimaani wlan-reititintä muodostamaan verkkoyhteyttä, vaikka noudatin tarkasti ohjeita. Uutta oikeaa wlan-boksia ei Soneralta ole edelleenkään kuulunut. Profiilissani on tilausnumero asiakasnumeron sijasta.
Tietokone ei tunnista lankayhteyttä
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.