Tietokone yrityskäytössä
Moro, ostin teiltä osamaksulla läppärin muistaakseni joskus viimetalvena, kyseistä konetta ei siis ole vielä maksettu kokonaan. Ostin koneen yksityiseen käyttöön, mutta onko minulla oikeus laittaa kone yrityksen käyttöön? Tai käyttää ylipäätään yritystoiminnassa ?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.