Skip to main content

Tietokone yrityskäytössä

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Moro, ostin teiltä osamaksulla läppärin muistaakseni joskus viimetalvena, kyseistä konetta ei siis ole vielä maksettu kokonaan. Ostin koneen yksityiseen käyttöön, mutta onko minulla oikeus laittaa kone yrityksen käyttöön? Tai käyttää ylipäätään yritystoiminnassa ?

1 kommentti

  • November 3, 2011
Hei. Voit toki antaa koneesi kenen tahansa käyttöön.