Hei! Ostin kaksi vuotta sitten Soneralta Fujitsu Siemensin kannettavan osamaksulla, takuuta jäljellä vuosi. Nyt koneeseen on alkanut ilmaantua vikoja, sammuu itsekseen ilman ennakkovaroituksia, osa näppäimistä ei toimi (ei ole kaatunut mitään), kuumenee hyvin paljon ja tuuletin humisee jatkuvasti. Lisäksi näytöllä näkyy ajoittain viivoja, kuin jotain sähköhäiriöitä. Konetta on pidetty äärimmäisen hyvin, ei ole tippunut ja kuljetettu asianmukaisesti aina kannettavalle tarkoitetussa laukussa.
Jos haluan lähettää koneen huoltoon, mihin toimitan sen? Kauanko huoltotoimet yleensä kestävät, saako siksi aikaa tilalle korvaavan laitteen, sillä tarvitsen konetta päivittäin.
Muuten olen ollut erittäin tyytyväinen koneeseen ja sen toimintaan.
Tietokoneen huolto
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.