Skip to main content

Tietoturva estää kotiverkon luomisen/toimimisen Win 7:ssa

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 15 katselukertaa

Terve!

Yritän luodan kotiverkkoa Win7 ympäristössä mutta Sonera tietoturva estää sen. Kun otan Windowsin oman palomuurin käyttöön ja poistan sonera tietoturvan palomuurin käytöstä, saan luotua kotiverkon. Haluaisin kuitenkin käyttää tuota f-securen palomuuria joten millaiset säännöt sinne pitää luoda jotta tuo Microsoftin kotiverkko toiminto pelittää?

4 kommenttia

  • March 20, 2011
Olen jo yrittänyt seuraavan sivun ohjetta:
http://www.f-secure.com/fi_FI/support/h ... fi_FI.html

  • March 20, 2011
No nyt näyttäisi pelittävän. Asetin läppärin tietoturvatason toimisto -> koti

  • March 20, 2011
Eipä toimikkaan, hetken toimi. Mutta siis kun ottaa tuon F-securen palomuurin pois käytöstä ja laittaa windowsin oman palomuurin päälle niin pelaa kuin buicki. missä vika? tai mikä sääntö pitää vielä luoda tuohon f-secureen?

  • March 23, 2011