Terve!
Yritän luodan kotiverkkoa Win7 ympäristössä mutta Sonera tietoturva estää sen. Kun otan Windowsin oman palomuurin käyttöön ja poistan sonera tietoturvan palomuurin käytöstä, saan luotua kotiverkon. Haluaisin kuitenkin käyttää tuota f-securen palomuuria joten millaiset säännöt sinne pitää luoda jotta tuo Microsoftin kotiverkko toiminto pelittää?
Tietoturva estää kotiverkon luomisen/toimimisen Win 7:ssa
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.