Hei
Liittymääni kuuluu 3:lle koneelle tietoturvasuojaus. Nyt se on yhdessä koneessa asennettuna. Yhdestä se on poistettu ja yksi kone on kokonaan poistettu käytössä, missä oli tietoturvasuojaus. Eli voinko asentaa tietoturvan toiseen koneeseen, siten minulla olisi 2 tietoturvasuojausta käytössä. Siis miten Soneralla näkyy monta suojausta on milläkin liittymällä käytössä ?
Korvaisin Norton suojauksen Soneran käyttämällä F-securilla. Norton tuli, kun ostin Soneralta läppärin pari vuotta sitten. Onkohan näissä suojausjärjestelmissä eroja?
tietoturvan lataus
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.