Hei,
yritin tässä soitella tuonne aspaan, jonottelinkin hitusen päälle tunnin ja yllättäen siellä ei kukaan vastannut (sivuilla ilmoitettu jono oli 0min).
Saako tietoturvapalvelun peruttua jostakin liikkeestä, sillä ilmeisesti puhelimella ei saa ketään kiinni ja ajanvarauksessa ei voi edes valita muuta kuin puhelinliittymiin viittavia asioita?
Sivu 1 / 1
Tervehdys vastataankunhuvittaa
Tämä asia on nyt hoidossa täällä päässä. Sonera tietoturva plus katkeaa liittymältäsi hetken kuluttua. Mukavaa keskiviikkoa sinulle
Tämä asia on nyt hoidossa täällä päässä. Sonera tietoturva plus katkeaa liittymältäsi hetken kuluttua. Mukavaa keskiviikkoa sinulle
Olisin itsekin irtisanomassa tietoturvaa, mutta vaikuttaa olevan mahdotonta. Asiakaspalvelussa ei vastata ja omien sivujen kautta se ei onnistu.
Hei Tommi85,
Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi, niin voimme palata sinulle asiaan.
Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi, niin voimme palata sinulle asiaan.
Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Asiakasnumero lisätty.
Hei Tommi85!
Tietoturva on sanottu irti. Hyvää loppuviikkoa!
Terveisin,
Henry
Tietoturva on sanottu irti. Hyvää loppuviikkoa!
Terveisin,
Henry
Sama ongelma kuin edellisilläkin eli tietoturva pitäisi saada sanottua irti.
Moi Janne85! Tietoturva on nyt irtisanottu.
samat murheet kuin edellisilläkin . tietoturva plus irtisnottava liittymältä .
eipä näyttänyt tietoturva plussan irtisanominenkaan teiltä onnistuvan , 17.12.2013 tulleessa laskussa näkyy tietoturva plus 1kk 7,99 € , eli mitä xittua pitää tehdä jotta tuosta pääsee eroon ?; en ole sitä koskaan tilannut enkä käyttänyt , mutta jos jätän maksamatta muistatte kyllä lähetellä maksukehoituksia . aiotteko hyvittää turhaan maksettuja summia ?????????????
- ilahtuneena soneran täydellisestä palvelusta olemme tänään 18.12.2013 irtisanoneet maksu-tv pakettimme , ja dataliittymä vaihtuu välittömästi kunhan vain on mahdollista .
Aivan uskomatonta pakkomyyntiä , 13.1.2014 päivätyssä laskussa veloitatte edelleen tietoturva+
Systeemistänne . Siis oman ilmoituksenne mukaan asia on hoidettu kuntoon jo marraskuussa 2013 , jumalauta mitä puuhastelua!
eipä näyttänyt tietoturva plussan irtisanominenkaan teiltä onnistuvan , 17.12.2013 tulleessa laskussa näkyy tietoturva plus 1kk 7,99 € , eli mitä xittua pitää tehdä jotta tuosta pääsee eroon ?; en ole sitä koskaan tilannut enkä käyttänyt , mutta jos jätän maksamatta muistatte kyllä lähetellä maksukehoituksia . aiotteko hyvittää turhaan maksettuja summia ?????????????
- ilahtuneena soneran täydellisestä palvelusta olemme tänään 18.12.2013 irtisanoneet maksu-tv pakettimme , ja dataliittymä vaihtuu välittömästi kunhan vain on mahdollista .
Aivan uskomatonta pakkomyyntiä , 13.1.2014 päivätyssä laskussa veloitatte edelleen tietoturva+
Systeemistänne . Siis oman ilmoituksenne mukaan asia on hoidettu kuntoon jo marraskuussa 2013 , jumalauta mitä puuhastelua!
Moikka pekka lakritsi
Tämä asia hoidossa nyt täällä päässä
Tämä asia hoidossa nyt täällä päässä
Terve,
minäkin tahdon perua Sonera Tietoturva Plussan, koska minulla ei ole ollut sille käyttöä.
Kiitoksia paljon avusta!
minäkin tahdon perua Sonera Tietoturva Plussan, koska minulla ei ole ollut sille käyttöä.
Kiitoksia paljon avusta!
täältä saa myöskin lopettaa tietoturvan. ei ole käyttöä enää
Hei ronsuke! Tietoturva on nyt irtisanottu liittymästäsi.
Hei tohma85! Tarkistatko vielä Profiilisi tietoihin lisäämäsi asiakasnumeron.
Nyt pitäis olla oikein.
Hei tohma85! Tietoturvan poisto on nyt hoidettu kuntoon.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.