Skip to main content

Tietoturvan poistaminen tilauksesta

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 9 katselukertaa

Omilta sivuilta poistin jo monta kuukautta sitten tietoturvan tilauksen, mutta yhä vain se sinnittelee siellä. Sivuilla on tuo
Hyvä asiakkaamme, Tilauksesi käsittely on kesken. Et voi tänä aikana tehdä muutoksia kaikkiin asetuksiisi, etkä tilata tiettyjä uusia palveluita ennen kuin edellinen muutos tai tilaus on valmis.
teksti, joka on sieltä jo kerran kyllä hävinnytkin ja ensimmäisen kerran jälkeen poistin tietoturvan tilauksen uudestaan, mutta ei auttanut sekään. Joka kuukausi vain tulee 7,95 euroa lisää laskuun palvelusta, jota ei käytetä ja joka on peruttu parikin kertaa omien sivujen kautta. Voisko joku Soneran päästä kattoa asiaa tätä kautta vai pitääkö soitella asiakaspalveluun asti?

4 kommenttia

  • October 26, 2011
Asiakastiedoissasi näkyy Omilta Sivuilta 14.09.2011 tekemäsi Tietoturvan tilaus keskeneräisenä. Tämä tilaus on jäänyt jumiin, koska olet tilaamassa palvelua, joka sinulla jo on. Tämän vuoksi Omilla Sivuillasi näkyy "tilauksen käsittely kesken"-ilmoitus.

Tarkoituksena on ollut ilmeisesti kuitenkin poistaa Tietoturvapalvelu liittymältäsi? Voin katsoa läpi tekemäsi tilauksen, jotta asiasi saataisiin hoidettua kuntoon.

  • October 26, 2011
Kyllä, tarkoitus olisi poistaa tietoturvapalvelu liittymästä.

  • October 27, 2011
Tällä hetkellä tietoturvapalvelu näkyy irtisanottuna. Tilauksen käsittely kesken-tekstin ei pitäisi näin ollen näkyä Omilla Sivuilla.

  • October 27, 2011
Ok, kiitoksia paljon.