teksti, joka on sieltä jo kerran kyllä hävinnytkin ja ensimmäisen kerran jälkeen poistin tietoturvan tilauksen uudestaan, mutta ei auttanut sekään. Joka kuukausi vain tulee 7,95 euroa lisää laskuun palvelusta, jota ei käytetä ja joka on peruttu parikin kertaa omien sivujen kautta. Voisko joku Soneran päästä kattoa asiaa tätä kautta vai pitääkö soitella asiakaspalveluun asti?
Hyvä asiakkaamme, Tilauksesi käsittely on kesken. Et voi tänä aikana tehdä muutoksia kaikkiin asetuksiisi, etkä tilata tiettyjä uusia palveluita ennen kuin edellinen muutos tai tilaus on valmis.
Tietoturvan poistaminen tilauksesta
Omilta sivuilta poistin jo monta kuukautta sitten tietoturvan tilauksen, mutta yhä vain se sinnittelee siellä. Sivuilla on tuo
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.